افزايش فالوور اينستاگرام

مدت زمان زيادي بود كه به دنبال يك راه عملي براي افزايش فالوور اينستاگرام بوديم و اينگونه شد كه شروع كرديم به تست كردن مداوم در اينستاگرام.
پس از مدتي بالاخره توانستيم به نتيجه غير قابل انكاري در اينستاگرام برسيم! بله، ما توانستيم در عرض 4 هفته به 4 هزار دنبال كننده و در عرض 8 هفته يعني دو ماه به 10 هزار دنبال كننده كاملا واقعي در اينستاگرام برسيم!
در اين مقاله هفت نكته عملي را بصورت قدم به قدم براي شما شرح خواهيم داد تا بتوانيد با يك پيج صفر در عرض فقط دو ماه به 10 هزار دنبال كننده واقعي برسيد.
پس تا آخر مقاله با ما همراه شويد!
قدم اول: ساخت پيج مناسب با ظاهري مناسبساخت پروفايل جذاب براي افزايش فالوور اينستاگرامساخت پروفايل جذاب براي افزايش فالوور اينستاگرام1- داشتن تصوير پروفايل مناسبتصور كنيد وقتي كاربري وارد صفحه شما در اينستاگرام مي‌شود اولين نكته اي كه با آن پيج شما را قضاوت خواهد كرد كدام مورد است؟
همانطور كه مي‌دانيد مغز انسان بيشتر با تصاوير كار ميكند تا با مفاهيم پس قبل از هر چيزي كاربر به تصوير پروفايل پيج شما نگاه خواهد كرد و اگر تصوير پروفايل شما دلنشين بود ويا توانست توجه كاربر را جذب كند در اين صورت كاربر به بخش هاي ديگر پيجتان سر خواهد زد.
پس قبل از هرچيزي، داشتن تصوير پروفايل زيبا و جذاب در اينستاگرام يكي از مهمترين عامل هاي افزايش فالوور اينستاگرام مي‌باشد.
2- نوشتن يك بيوي جذاب و تاثيرگذارپس از اينكه تصوير پروفايل مناسب براي اينستاگرام انتخاب كرديد سپس بايد به فكر اسم مناسب براي اينستاگرام و همچنين نوشتن بيوي جذاب در اينستاگرام باشيد.
اگر به هر دليلي نميدانيد چگونه بيوي جذاب در اينستاگرام بنويسيد نگران نباشيد؛ مي‌توانيد در عرض چند دقيقه ياد بگيريد و يا از بيوي آماده استفاده كنيد.
قدم دوم: توليد محتواي جذاب و ارسال مداوم آنتوليد محتواي اينستاگرام جهت افزايش فالوورتوليد محتواي اينستاگرام جهت افزايش فالوورتقريبا همه‌ي اساتيد به اين نكته تاكيد مي‌كنند كه بايد در اينستاگرام توليد محتواي جذاب و مرتب داشته باشيد ولي هيچكدام از آنها بصورت دقيق ياد نمي‌دهند كه چگونه يك محتواي خوب درست كنيم، محتواي جذاب كدام است؟ و…
1- محتواي جذاب در اينستاگرام چگونه است؟محتواي جذاب محتوايي است كه كاربر بيشترين وقت را براي آن سپري كرده و همچنين با پيج شما تعامل بيشتري خواهد كرد.
محتواي جذاب محتوايي است كه با آن مي‌توانيد افزايش فالوور رايگان را تجربه كنيد!
ولي همانطور كه مي‌دانيد تشخيص محتواي خوب از محتواي بد كار آساني نيست، به خصوص در اينستاگرام كه پر از محتواي خوب و بد مي‌باشد.
نكته اول:براي پيدا كردن پست جذاب در اينستاگرام ابتدا بايد چند رقيب بزرگ در حوضه‌ي كاري خودتان را پيدا كرده و زير نظر داشته باشيد. براي مثال 20 عدد از پست هاي آن را بررسي كنيد.
فرض كنيم ميانگين لايك كننده هر پست اين پيج هزار نفر مي‌باشد ولي در بين پست هاي اين پيج پست هايي وجود دارد كه خيلي بيشتر از هزار نفر لايك خورده اند؛ شما بايد همان پست ها را زير نظر داشته باشيد.
نكته دوم:دومين نكته براي پيدا كردن پست جذاب در اينستاگرام استفاده كردن از بخش اكسپلور اينستاگرام مي‌باشد. توجه كنيد كه بخش اكسپلور اينستاگرام يكي از مهمترين بخش هاي اينستاگرام مي‌باشد و در صورتي پست شما را به كاربران بيشتري نمايش خواهد داد كه پست شما از نظر الگوريتم اينستاگرام بسيار جذاب باشد.
2- چگونه پست جذاب درست كنيم؟چگونه براي افزايش فالوور واقعي پست جذاب درست كنيم؟چگونه براي افزايش فالوور واقعي پست جذاب درست كنيم؟پس از اين كه پست هاي جذاب ر اينستاگرام را پيدا كرديد مي‌توانيد آنها را كپي كرده و در پيج خودتان بگذاريد و يا مي‌توانيد آن پست ها را يك الگو براي خودتان در نظر گرفته و همچنين با استفاده از اين تكنيك پست هايي درست كنيد كه به مراتب بهتر از آنها مي‌باشند.
3- منظور از ارسال مداوم پست چيست؟همانطور كه مي‌دانيد بخش اكسپلور اينستاگرام با الگوريتم خاصي كار ميكند و يكي از معيار هاي مهم افزايش فالوور اينستاگرام و همچنين الگوريتم اينستاگرام، ارسال مداوم پست مي‌باشد.
تصور كنيد شما 20 عدد پست داريد و مي‌خواهيد در يك ماه ارسال كنيد. اگر شما بدون ترتيب شروع كنيد به ارسال پست در آخر ماه مي‌بينيد كه هم از نظر محتوا كم آورده ايد و هم اينستاگرام ارزش زيادي به پست هاي شما نداده.
ولي اگر يك تقويم محتوايي داشته باشيد و با استفاده آن تقويم شروع كنيد به ارسال محتوا در اين صورت الگوريتم هاي اينستاگرام شروع مي‌كنند به دادن ارزش هرچه بيشتر به پست هاي شما!
قدم سوم: نوشتن كپشن مناسبنوشتن كپشن مناسب براي پست هاي اينستاگرام جهت افزايش فالوور واقعينوشتن كپشن مناسب براي پست هاي اينستاگرام جهت افزايش فالوور واقعيسومين نكته مهم افزايش فالوور اينستاگرام رايگان، نوشتن كپشن مناسب براي پست هاي پيج مي‌باشد. براي درك بهتر اهميت كپشن اجازه دهيد يك مثال ساده براي شما بزنم.
تصور كنيد شما يك ويدئو از پنالتي رونالدو در پيج اينستاگرام خودتان منتشر كرده ايد و براي اين پست هيچ كپشني ننوشته ايد.
كاربراني كه اين پست را خواهند ديد براي مثال 30 ثانيه وقت براي آن خواهند گذاشت؛ نكته جالب اينجاست كه براي اينستاگرام مدت زمان سپري شده توسط كاربران براي هر پست نيز اهميت خيلي زيادي دارد.
ولي تصور كنيد اين بار اين پست را با يك كپشن مناسب و همچنين زيبا و با هشتگ هاي مناسب پست كرده ايد، در اين صورت كاربران به مراتب مدت زمان زيادي براي اين پست خواهند گذاشت و اينستاگرام نيز مستقيما پست هاي شما را به افراد زيادي نشان خواهد داد كه در نتيجه باعث افزايش فالوور رايگان و طبيعي پيج شما خواهد شد.
دومين نكته مهم هنگام نوشتن كپشن، استفاده كردن از هشتگ براي آن پست مي‌باشد. اگر ميخواهيد در مورد هشتگ در اينستاگرام مطالعه كنيد كافي است مقاله چگونه از هشتگ استفاده كنيم را مطالعه كنيد.
قدم چهارم: شير پست هاي خود به ديگرانافزايش فالوور واقعي اينستاگرام با شير كردن پست هاافزايش فالوور واقعي اينستاگرام با شير كردن پست هاپس از اين كه يك پست جذاب منتظر كرديد بايد به فكر جذب بازديد كننده زياد به آن پيج باشيد. در قدم چهارم آموزش افزايش فالوور اينستاگرام به يكي از مهمترين بخش هاي افزايش فالوور اينستاگرام خواهيم پرداخت.
توجه داشته باشيد پس از اين كه شما پست خود را ارسال كرديد نيم الي يك ساعت اول پس از ارسال پست بسيار مهم مي‌باشد! زيرا اينستاگرام در اين بازه زماني به رفتار كاربران نسبت به پست شما نگاه كرده و با در نظر گرفتن آن، پست شما را به افراد بيشتري ارسال خواهد كرد.
براي مثال فرض كنيد اگر در نيم الي يك ساعت اول پس از ارسال پست تعداد شير ها و سيو هاي پست شما زياد باشد اينستاگرام به اين نتيجه مي‌رسد كه پست شما واقعا ارزشمند است و به همين جهت پست شما را به افراد بيشتري نشان مي‌دهد تا دنبال كننده هاي پيجتان افزايش يابد.
يك راه مهم اين است كه پس از اينكه پست خود را ارسال كرديد با پيج هاي ديگر يا پيج شخصي خود شروع كنيد به سيو و شير كردن آن و به دوستان خود نيز همين نكته را گفته و همچنين از آنان نيز بخواهيد كه پست شما را شير كنند.
قدم پنجم: فالو آنفالو كردن پيج ها!بسيااااري از اساتيد اينستاگرام با اين نكته كاملا مخالف هستند، شايد شما هم از همچنين اساتيدي شنيده باشيد كه ديگر فالو آنفالو بروز نيست و بايد قيدش را بزنيد و از اين حرف ها…
ولي ما در تست خودمان تمامي قضاوت ها را كنار گذاشتيم و شروع كرديم به تست كردن تمامي روش هاي موجود و ديديم كه اگر شما با اصولي كه ما از آن استفاده كرديم را رعايت كنيد، فالو و آنفالو بصورت قابل توجهي باعث افزايش فالوور اينستاگرام و همچنين افزايش بازديد پست هاي شما خواهد شد.
پس سوالي كه پيش خواهد آمد اين است كه چگونه فالو آنفالو كنيم؟
تكنيكي كه ما در اين قسمت خواهيم گفت ميتواند كمي پيچيده باشد پس لطفا توجه كافي را داشته باشيد.
فرض كنيم ما همان پيج فوتبال را داريم و ميخواهيم از روش فالو آنفالو استفاده كنيم،
ابتدا بايد به بخش جستجوي انيتساگرام رفته و كلمه مثلا فوتبال يا مسي يا رونالدو يا هر چيز مرتبط ديگري را جستجو ميكنيم.
سپس وارد هشتگ مورد نظر در نتايج جستجو ميشويم.
وارد بخش recently ميشويم.
در اين بخش شما آخرين پست هاي منتشر شده را خواهيد ديد يعني پست هايي كه چندين ثانيه پيش منتشر شده اند.
سپس پستي پيدا ميكنيد كه هم مرتب با موضوع پيج شما باشد و هم چند تا لايك خورده باشد.
سپس وارد بخش لايك ها شده و لايك كننده هاي آن پست را فالو ميكنيد.
خب چرا اين كار را انجام ميدهيم؟
فالو آنفالوفالو آنفالوگفتيم كه پست هايي كه در اين بخش قرار دارند چندين دقيقه و يا حتي چندين ثانيه پيش منتشر شده اند و كاربراني كه اين پست را لايك كرده اند چندين دقيقه پيش آنلاين بوده اند و احتمال اين كه الان نيز آنلاين باشند بسيار زياد است.
همين امر باعث خواهد شد كه تقريبا 60 الي 80 درصد از افرادي كه شما همين الان فالو كرديد ، فالو شما را ببينند و به اين كار شما واكنش نشان دهند.
توجه داشته باشيد كه شما در هر نيم الي يك ساعت فقط 20 نفر را بايد فالو كنيد تا اينستاگرام پيج شما را بلاك نكند.اگر اين بخش را نفهميديد لطفا دوباره مطالعه كنيد چون قدم پنجم بشدت در افزايش فالوور واقعي پيج شما تاثير گذار خواهد بود.
قدم ششم: پاسخ دادن به كامنت ها در پيج هاي ديگرانششمين قدمي كه باعث افزايش فالوور پيجتان خواهد شد پاسخ دادن به كامنت پست هاي ديگران مي‌باشد.
تصور كنيد همان پيج فوتبال را داريد و چند پيج فوتبال ديگر را فالو كرده ايد، يكي ديگر از كار هايي كه شما بايد انجام دهيد اين است كه وارد پيج هاي رقبا شده و كامنت هاي آنها را بخوانيد ، اگر در بين كامنت ها متوجه سوالي و يا كامنتي شديد كه مي‌توانيد به آن پاسخ دهيد، سريعا به آن كامنت پاسخ دهيد.
اگر اين كار را نيز بصورت مداوم انجام دهيد پس از مدتي مي‌بينيد كه بازديد كننده پروفايل پيج شما بصورت چشمگيري افزايش پيدا كرده است!
قدم هفتم: تبادل با ديگر پيج هاآخرين و يكي ديگر از مهمترين قدم هاي افزايش فالوور اينستاگرام بصورت رايگان، تبادل كردن با پيج هاي ديگران مي‌باشد.
در اين مرحله شما بايد پيج هايي پيدا كنيد كه در زمينه شما فعاليت مي‌كنند و تعداد دنبال كننده هاي هردوي شما تفاوت خيلي كمي دارند؛ پس از پيدا كردن اين نوع پيج ها بايد به اين پيج ها دايركت داده و ازشون بخواهيد كه اگر مايل باشند با پيج شما تبادل كنند.
براي تبادل نيز كافي است شما يكي از پست هاي آن پيج را در استوري و يا پي خودتان بگذاريد و همين كار را نيز از پيج مورد نظر بخواهيد تا براي شما انجام دهد.
سوالات متداولآيا بصورت رايگان ميتوانيم فالوور هاي پيج خود را افزايش دهيم؟بله – در اين مقاله آموزشي به شما 7 قدم ساده ولي موثر خواهيم گفت كه با استفاده از آنها مي‌توانيد فالوور هاي پيج خودتان را بصورت كاملا رايگان افزايش دهيد.
آيا براي افزايش فالوور اينستاگرام حتما بايد از ربات هاي اينستاگرام استفاده كنيم؟نخير – با رعايت قدم هاي گفته شده در مقاله فقط خودتان نيز ميتوانيد با روزي 4 ساعت فعاليت تعداد دنبال كننده اي خود را افزايش دهيد.
پيج من يك پيج كسب و كاري است آيا اين روش ها براي پيج من نيز جواب ميدهند؟تمامي قدم هاي ذكر شده براي هر نوع پيجي قابل پياده سازي است.

منابع: 

http://zohaspotlight.royablog.ir/

http://decorchobi.royablog.ir/

كسب و كار اينترنتي چيست؟

كسب و كار اينترنتي چيست ؟ به مجموعه كارهايي كه در فضاي اينترنت انجام ميشود كسب و كار اينترنتي مي گويند.به طور مثال:شما در گذشته براي خريد ساعت به فروشگاه ساعت فروشي مي رفتيد و ساعت مي خريديد اما در حال حاضرشما ساعت را مي توانيد از اينترنت هم تهيه كنيد ،بيشتر از۷۵% از كسب و كارها مي توانند تبديل به كسب وكار اينترنتي شوند.آگر شما كسب وكار داريد اما كسب و كار اينترنتي نداريد و از اينترنت پول در نمي آوريد سخت در اشتباهيد و از رقيبان خود عقب ماند ايد.
چگونه كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيم ؟
با وجود شرايط بد اقتصادي افراد توانايي ريسك كردن را از دست داده اند و بعضي از افراد با كمبود آگاهي دست به كسب و كار اينترنتي زدند و زيان مالي ديدند . بيشتر افراد دوست دارند رئيس خودشان باشند تا اينكه مجبور باشند از شخص ديگري اطاعت كنند از اين رو افراد رو آوردند به كسب و كار اينترنتي و از طرفي نمي دانند چگونه شروع كنند براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي در بازار محصولات را به بخش هاي كوچك تري تقسيم كنيد تا هزينه كمتري براي شما داشته باشد هم درآن محصول وقتي به طور تخصصي كار كنيد قابل اعتماد تر به نظر مي رسيد و درآمدتان افزايش مي يابد
مقاله پيشنهادي : 30 توصيه پولساز از 30 شخصيت ثروتمند تاريخ



شروع يك كسب و كار خوب
با مثالي مي توان اين موضوع را به خوبي توضيح داد مثلا شما فرض كنيد يك كسب و كار خوب را در منزل راه اندازي كنيد و با اينترنت تمامي كارهاي خود را بتوانيد انجام دهيد آن وقت هست كه شما متوجه خواهيد شد يك كسب و كار اينترنتي در منزل چقدر مي تواند به شما كمك كند.
مقاله پيشنهادي : ۱۷ سريع ترين راه پول درآوردن در هر جايي كه هستيدزيرا از بسياري جهات به نفع شما خواهد بود يكي از آن مسائل اين است كه شما از منزل بيرون نمي رويد و تمامي كارها را در منزل خودتان انجام مي دهيد كه اين خود باعث خواهد شد از بسياري از هزينه هاي اضافي جلوگيري شود و از شلوغي بيرون از منزل در امان باشيد اما بايد ببينيد كه چه كاري را از كجا بايد شروع كنيد كه علاوه بر سود آن به شما ضرري نرساند شما با خواندن اين مقاله و دنبال كردن آن به بسياري از سوالاتتان پاسخ خواهيد داد و ميتوانيد راه را براي شروع اين كسب و كار پيدا كنيد.


سرمايه اوليه براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي چقدر است ؟
آمار بيكاري در جامعه روز به روز درحال افزايش است  وافراد سرمايه ي كافي براي راه اندازي كسب و كار ندارند و همينطور تكنولوژي و جامعه رو به پيشرفت است كه مي توان از آن ها به عنوان يك فرصت نگاه كرد براي راه اندازي يك كسب و كار پر درآمد كه سرمايه اوليه اي نياز ندارد بهترين گزينه كسب و كار اينترنتي مي باشد براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي فقط كافي است اينترنت داشته باشيد و درآمد حداقل روزي ۳۰۰ تومان داشته باشيد.شما مي توانيد براي آموزش راه اندازي كسب و كار اينترنتي به مقاله كسب درآمد اينترنتي مراجعه كنيد.
مقاله پيشنهادي : 12 شغل اينترنتي با درآمد عالي در سال 1398

انواع روش هاي كسب و كار درآمد اينترنتي

كسب درآمد از اينترنت راه هاي مختلف زيادي وجود دارد كه در اينجا به چند مورد اشاره مي كنم.اگر در زمينه خاصي تخصص داريد مي توانيد محصولات آموزشي اي را ايجاد كنيد و آن ها را در اينترنت به فروش بگذاريد اگر در ارائه نوعي خدمات تخصص داريد مي توانيد خدماتتان را در اينترنت معرفي كنيد .در واقع از طريق اينترنت مشتري براي خودتان جذب مي كنيد مي توانيد كالاهاي فيزيكي را براي فروش بگذاريد كالاهاي فيزيكي مثل كارهاي دستي خودتان، كتاب‌، لوازم ورزشي و …مي توانيد كانالي در تلگرام درست كنيد و ممبر هايتان را افزايش دهيد و با تبلغات افراد ديگر را در آن كانال قرار دهيد و درآمد كسب كنيد.


كسب و كار اينترنتي چه مزايايي دارد

شما رئيس خود هستيد.در خواب هم پول درمي آوريد.از خانه خود خارج نممي شويد.زمان در اختيار شما است.از كار كردن لذت مي بريد.اطلاعاتتان افزايش مي يابد.محيط كارتان را خودتان انتخاب مي كنيد.مي توانيد همزمان داراي چند شغل باشيد.پول بيشتري بدست مي آوريد.هزينه هاي اضافي مثل هزينه رفت و آمد به محل كار حذف مي شود.

موفقيت در كسب و كار اينترنتي
در بحث كسب و كار اينترنتي با نمونه هاي موفق زيادي مواجه ميشويم. مهم نيست شما چند سال سن و يا چه مقدار سرمايه داريد يا اصلا در كدام منطقه زندگي ميكيد. اگر ايده و خدماتي داريد كه براي مخاطبان جذاب است شما مهمترين فكتور موفقيت در كسب و كار اينترنتي را داريد.  در قدم اول شما نياز به يك نقشه راهنما داريد. اين نقشه راهنما در واقع همان طرح تجاري شما است. اين طرح تجاري به طور كلي بايد مواردي مانند: چشم انداز، ماموريت، هدف، راهبرد و برنامه را شامل شود.


گروه هاي عمده كسب و كار اينترنتي

كسب و كارهاي اينترنتي به اشكال مختلفي انجام ميشود. در ابتدا شما بايد مشخص كنيد كه ايده و خدمات شما در چه گروهي جاي ميگيرد. براي مثال آيا شما قصد فعاليت در شبكه هاي واسطه گري را داريد يا قصد داريد در زمينه تبليغات اينترنتي به فعاليت بپردازيد. يا ممكن است شما قصد خريد و فروش كالاهايي را در اينترنت داشته باشيد يا خدمات تخصصي را به ديگران ارائه دهيد و ……….. چندين حوزه مختلف در كسب و كار اينترنتي وجود دارد. شما بايد ببينيد كه در كدام يك از اين گروه ها جاي ميگيريد.
مقاله پيشنهادي : چگونه كسب و كار اينترنتي خود را در اينستاگرام رونق دهيم ؟

سئو
براي بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي بهينه سازي رتبه وب سايت براي موتورهاي جستجو يك عامل كليدي در راه رسيدن به هدف تلقي ميشود. فرقي نميكند شما چه خدمات يا محصولاتي را در اينترنت ارائه كنيد در هر صورت براي موفقيت بايد ديده شويد. و بهينه سازي سئو باعث ميشود كه مخاطبان شما را ببينند.با اين كار شما باعث مي شويد تا مطالب شما به تعدادي كه مي خواهيد بازديد داشته باشد و اين امر باعث پيشرفت شما در كار و يا اگر محصولي ارائه مي دهيد باعث فروش بيشتر خواهد شد. براي مثال با اين شما ميتوانيد رتبه سايت خود را هم افزايش دهيد.


برند سازي
براي بيشتر ديده شدن در اينترنت شما بايد برندسازي كنيد. يعني كاري كنيد كه ارزش برند كسب و كار شما در اينترنت افزايش پيدا كند. هر روزه شاهد افزايش برندهاي اينترنتي هستيم. همچنين بسياري از شركت ها و برند هاي معروف نيز علاوه بر روش هاي بازاريابي سنتي به طور گسترده از بازاريابي آنلاين نيز استفاده مي كنند. براي موفقيت شما بايد نكات تاثيرگذار در زمينه برندسازي اينترنتي را به خوبي بياموزيد.

بازاريابي اينترنتي

يكي از موارد ضروري براي موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي بازاريابي آنلاين است. روش هاي متنوعي براي بازاريابي آنلاين وجود دارد كه با توجه به نوع كسب و كارتان و بودجه اي كه براي منظور در نظر گرفته ايد، ميتوانيد مواردي را انتخاب كنيد. برا مثال يكي از روشهاي مرسوم بازاريابي ايميلي است كه بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي از اين روش سود ميبرند.البته شما بايد تاكتيكهاي مناسب براي هر روش از بازاريابي آنلاين را به خوبي بياموزيد تا بتوانيد بازاريابي آنلاين موفقي را تجربه كنيد.


ديدگاه شما نسبت به كسب و كار اينترنتي
موفقيت و عدم موفقيت شما در يك كسب و كار جديد اينترنتي بستگي به ديدگاه شما دارد. ايده هاي جديد خود را پرورش دهيد حتي اگر در حال حاضر سرمايه كافي براي آن را دردسترس نداريد. هيچ چيز در دنياي اينترنت نميتواند شما را محدود كند پس تسليم شرايط محيطي نشويد.
سعي كنيد دوستاني پدا كنيد كه ميتوانند در اين زمينه به شما كمك زيادي كند. داشتن ارتباط موثر با افراد موفق در اين زمينه ميتواند تاثير بسيار مثبتي بر روي شما داشته باشد.
با تشكر از توجه شما اميدواريم از مقاله كسب و كار اينترنتي چيست؟ لذت برده باشيد .
مقاله هاي مرتبط :
{گوگل ادسنس چيست و چگونه مي‌توان از آن درآمد داشت؟
كسب درآمد از يوتيوب چگونه است و چگونه مي توانيم از آن پول در بياوريم؟
كسب درآمد از اينستاگرام ( كسب و كار خودتان را راه بندازيد )
}